Keuruun Markkinat 15.-16.7.2017

Keuruun Markkinat 34Keuruun Markkinoiden ohjelmarunko on valmis. Lauantaina markkinoille saapuu Diandra, yksi Suomen valovoimaisimmista naisartisteista. Hän on tullut tutuksi Idols-ohjelmasta.
Lapsille esiintyy Suomen ensimmäinen ja ainut naisvatsastapuhuja, Sari Aalto. Sari kuuluu niiden harvojen ihmisten joukkoon koko maailmassa, jotka hallitsevat vatsastapuhumisen taidon. Sari valloittaa yleisönsä sydämellisten nukkehahmojen kanssa.
Sunnuntaina yleisöä viihdyttää monitaituri Jope Ruonansuu, joka on viime aikoina esiintynyt Putous-ohjemassa imitoimassa toista suurta taiteilijaa Vesa-Matti Loiria. Useille Särkänniemen kävijöille tuttu Riesa-Pelle viihdyttää lapsia koomisilla taikatempuilla, jonglöörauksella sekä yksipyöräisen polkupyörän kanssa. Lapsille on tarjolla myös Tivoli Suuronen uusine laitteineen koulun parkkipaikalla.

Vauhdin hurmaa markkinoille tuo huikea Cage riders -moottoripyöräshow, jossa kierretään suurta teräspalloa moottoripyörillä. Ryhmä esiintyy molempina päivinä.
Sunnuntaina jaetaan myös Keurusseudun kehittäjä -palkinto. Uuden ala-asteen tiloihin pääsee tutustumaan opastetuilla kierroksilla. Markkinoille on tulossa myös Lähiruokatori sekä Keurusseudun yritysten näyttelypiste.
Perinteinen Markkinapubi on avoinna jo perjantai-illasta alkaen. Pubi on entisten ja nykyisten keuruulaisten kohtaamispaikka. Markkinapubin pitäjä on Hotelli Keurusselkä.
Kesää odotellessa!
Lisätiedot: Tapani Paasu  040 3000 702