Keuruun Markkinat 2019 logoTämän kesän Keuruun Markkinat alkavat jo perjantaina päivällä 19.7. klo 14 ja jatkuvat lauantaina 20.7. Ohjelmaa on kaiken ikäisille vauvasta vaariin.

Perjantaina Sambaryhmä Roseira laittaa markkinat käyntiin kulkueella klo 14.00. Ryhmä esiintyy myös ohjelmalavalla päivän aikana. Huimapäät moottoripyörillä uusitulla miehistöllä Cagerider on esiintymässä molempina päivinä Kipinän pihapiirissä. Lapsille on uusi tuttavuus lastentivoli Laine koko markkinoiden ajan. Vatsastapuhuja Sari Aalto viihdyttää lapsia perjantaina päälavalla kaksi kertaa. Markkinaportit ovat perjantaina avoinna klo 21 saakka. Tietysti kaiken kansan kohtaamispaikka Markkinapubi on avoinna yömyöhään niin perjantai- kuin lauantai-iltana omine ohjelmineen.

Lauantaina ohjelmatarjonnan avaa lapsille tv:stä tuttu Mimi ja Kuku. Kultakurkku-, Suomen Kärki ja Kimppakaraoke kutsuu alkukarsintaan laulajia. Jukka Poika on lauantain tähtiesiintyjä. Jukka Poika esiintyy ohjelmalavalla kaksi kertaa. Keurusseudun kehittäjä -palkinto jaetaan yhdeksännen kerran. Tarinan mestarit KeuPa HT -mestisjoukkue ja fanitapaaminen lauantaina. Keuruun ala-asteen 6b-luokka esittää Tanssin taikaa, tanssia eri vuosi-kymmeniltä.

Markkinoiden ohjelmaisäntänä on tunnettu humoristi Juhani Viita.

Keuruun kaupunki ja Kehittämisyhtiö Keulink Oy kutsuu omalle osastolleen tutustumaan paikka-kunnan mahdollisuuksiin asua ja yrittää.

Keuruulla tapahtuu viikonlopun aikana sillä Jämsän Opistoseurojen Opistopäivät ovat Keuruulla IsoKirjan alueella samoina päivinä. Viime vuonna Opistopäivillä kävi n. 15 000 vierasta.

Keurusseudun Yrittäjät logoTervetuloa nauttimaan Keuruulle Lapsiperheiden paratiisiin!

Terveisin: Keurusseudun Yrittäjät / Tapani Paasu puh 040 3000 702