Joulun rakastetuin korttikampanja alkaa nyt! Luovan välittämisen yhteisö Siskot ja Simot järjestää yhteistyökumppaneineen kymmenennen Joulupostia ikäihmisille -kampanjan 14.11.–5.12.2022. Joulukorttikeräykseen on ilmoittautunut ennätykselliset 133 paikkakuntaa. Kampanjassa kerätään joulukortteja kotihoidon ja asumispalvelujen ikääntyneille asiakkaille.  Keuruulla joulukortteja kerätään Lehtiniemen palvelukeskuksen aulassa, Seiponniementie 7.

– Tänä vuonna ikäihmisiä ilahduttamassa on mukana ennätysmäärä paikkakuntia. On hienoa, että koskettaminen kortilla herättää vastakaikua eri puolilla Suomea. Uskomme myös korttien tekijöiden osallistuvan innokkaasti kampanjaan, Siskot ja Simot ry:n toiminnanjohtaja Eero Väisänen sanoo.
Viime vuonna Keuruulla kerättiin 235 jouluiloa tuottavaa korttia ja tänä vuonna tavoitteena on kerätä ainakin yhtä paljon.

Kampanjan yhteistyökumppaneita ovat Kuntaliitto, Kansalaisopistojen liitto ja Kansalaisareena.

Kampanjaan osallistuminen on helppoa ja hauskaa

Kampanjaan voi osallistua tekemällä joulukortin ja toimittamalla sen keräyspisteeseen 14.11.–5.12. Kirjoita korttiin hyvän joulun toivotukset. Merkitse saajan kohdalle ”Sinulle” ja lähettäjän kohdalle oma nimesi ja Siskot ja Simot. Pudota kortti sellaisenaan lähimpään keräyslaatikkoon. Ethän sulje korttia kirjekuoreen.

Keuruun keräyspiste: Seiponniementie 7, Keuruu avoinna arkisin klo 8.00-15.00

Keräyspisteen osoite löytyy myös kampanjan nettisivulta https://www.siskotjasimot.fi/joulupostia-keuruu/

Kampanjan verkkosivut: https://www.siskotjasimot.fi/joulupostia/
Seuraa kampanjaa somessa: #kosketakortilla #joulupostia