Siirry sisältöön
Muuta tekstin kokoa
Muuta tekstin kokoa

Seututerveyskeskuksen alueella on käytössä monia asiakkaiden asiointia helpottavia sähköisen asioinnin palveluja. Kuntalaisten käytettävissä on mm. Omaolon oirearviot, hyvinvointivalmennukset ja terveystarkastus, sähköinen ajanvaraus ja ajan peruminen, suun terveydenhuollon ja mielenterveys- ja päihdepalvelujen chat sekä Omakanta-palvelu.


Jos nämä palvelut eivät ole vielä tuttuja, tervetuloa tutustumaan ja kyselemään niistä tarkemmin!

Sovellusasiantuntijamme esittelee sähköisen asioinnin palveluja:
• To 27.10. klo 12–16 Keuruun kirjastolla

Esittelytilaisuuksissa pääset vapaasti kyselemään sähköisen asioinnin palveluista ja testaamaan niitä sovellusasiantuntijamme opastuksella.
Sähköiseen asiointiin kotona tarvitset vain tietokoneen tai mobiililaitteen, joka on yhteydessä tietoverkkoon. Verkkosivuiltamme löydät tarvittavat linkit ja opastukset, jotka ohjaavat eteenpäin. Sähköinen asiointi sopii hyvin asioiden hoitoon myös terveysaseman palveluaikojen ulkopuolella ja se voi korvata jopa terveysasemalla asioinnin ja puhelinkontaktin tarpeen.


Lue lisää: www.seututk.fi/sahkoinenasiointi


Lisätietoja:
Sovellusasiantuntija Suvi Kumpulainen, 014 269 0093, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Jaa artikkeli Facebookissa