Parhaat paikalliset -kampanjajuliste. Osallistu lahjakortin arvontaan (10 kpl á 30 € ) paljastamalla Keuruun parhaat yritykset. Julkaise kuvallinen somepäivitys keuruulaisesta yrityksestä ja lisää oheen tunniste #paljastapaikallinen, niin olet mukana arvonnassa! Voit osallistua arvontaan myös lähettämällä kuvan ja perustelut sähköpostitse osoitteeseen info@munkeuruu.fi.

Keuruulaisia yrityksiä yhdistää hyvä palvelu ja mahtava yhteistyöverkosto. Nyt on aika saada upeat palvelumme vieläkin paremmin esille!

Parhaat paikalliset -kampanjan tarkoituksena on kampanjoida keuruulaisten yritysten palveluiden ja tuotteiden puolesta. Edistämme koko Keuruun voimin yritysten menestystä ja edesautamme paikallisten palveluiden säilymistä.

Annathan palautetta yritysten palveluista ja tuotteista Googleen tai someen, jotta muutkin saavat tietoa kyseisestä yrityksestä ja upeista palveluista!

Kampanja pitää sisällään muun muassa

• Tervetuloa ostoksille -somevideoita ja kuvia keuruulaisista yrityksistä.
  • Mun Keuruun Facebook-sivulla ja Instagram-tilillä esitettävä kampanjavideosarja, jossa Keuruulle rantautunut, laatutietoinen Tyyne tutustuu paikallisiin palveluihin.
  • Yrittäjien käyttöön leima “Parhaat paikalliset”, jonka voi kopioida kampanjan materiaaleista.
  • Kuluttajien somepäivityksiä, kuvia ja videoita paikallisista palveluista ja tuotteista.
    • Kehu palvelua tai yritystä ja lisää julkaisuun #paljastapaikallinen, niin osallistut lahjakortin arvontaan.
    • Jaossa on 10 kpl, 30 €:n lahjakorttia keuruulaisiin yrityksiin.
  • Sosiaalisessa mediassa käytettävä kampanjatunniste: #paljastapaikallinen.

Haluatko nostaa mieleisesi yrityksen tai palvelun esille?

Liitä omaan somejulkaisuusi hästäg #paljastapaikallinen ja olet mukana 30 € lahjakortin arvonnassa. Voit jakaa suosituksen myös sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Arvonta suoritetaan 13.5.2024. Lisäämällä julkaisuihin @munkeuruu annat luvan jakaa julkisen julkaisusi.

Parhaat paikalliset -kampanjan järjestävät Keulinkin Parhaat työnantajat -hanke, Keurusseudun yrittäjät ry ja Keuruun kaupunki.

Lisätietoa ja kampanjamateriaalit Mun Keuruun verkkosivuilla:
Parhaat paikalliset -kampanja