Siirry sisältöön
Muuta tekstin kokoa
Muuta tekstin kokoa
Asukkailla on mahdollisuus tehdä kiinteistönhoitoon palvelupyyntö myös sähköisellä lomakkeella. Tämä koskee ainoastaan EI-KIIREELLISIÄ huoltopalveluita.

Kiireelliset huoltotyöt tilataan edelleen soittamalla joko suoraan kiinteistönhoitajille tai vuokra-asuntojen toimistolle 020 7738731 tai virka-ajan jälkeen tekniseen päivystykseen 0400 245615

Jätä EI-KIIREELLINEN palvelupyyntö 

Tee tästä sähköinen palvelupyyntö kiinteistöhuoltoon

Ohjeet palvelupyynnön tekemiseen

  1. Valitse avautuvasta ikkunasta oikea kiinteistö / asunnon osoite.
  2. Valitse Perusyksikkö-kohtaan sopiva vaihtoehto, jos sellainen löytyy, esim. Talo A tai Talo B.
  3. Kirjoita Aihe-kohtaan lyhyesti, mitä asiaa palvelupyyntö koskee. Jos palvelupyyntö koskee tiettyä asuntoa, lisää myös asunnon numero (esim. Ovikello ei toimi asunto C 15).
  4. Valitse Luokittelu-kohdan alasvetovalikosta sopivin vaihtoehto esim. Lämmitys. Mikäli sopivaa kohtaa ei löydy, valitse kohta: Muu.
  5. Kuvaus-kenttään voit tarkentaa asiaa. Tähän kohtaan voit lisätä esimerkiksi toiveen huollon ajankohdasta.
  6. Mikäli kiinteistönhoitaja saa käyttää yleisavainta, klikkaa Ei-valinnan vasemmalla puolella olevaa tyhjää kenttää. Näin kenttään vaihtuu Kyllä-valinta.
  7. Lisätyö-kohdan voi ohittaa.
  8. Valokuvan tai muun tiedoston voit lisätä kohdassa: Liitedokumentit.
  9. Lopuksi täytä kentät: Ilmoittajan nimi, Sähköpostiosoite ja Puhelinnumero. Kohtaan Organisaatio voit laittaa esim. asukas. Tähän kenttään pitää kirjoittaa jotakin, jotta lähetys onnistuu.
  10. Lopuksi paina lähetä-painiketta.

Tämän jälkeen palvelupyyntö on lähetetty. Saat sähköpostiisi vastauksen heti, kun palvelupyyntöäsi aletaan käsitellä.