Siirry sisältöön
Muuta tekstin kokoa
Muuta tekstin kokoa
Asukkailla on mahdollisuus tehdä kiinteistönhoitoon palvelupyyntö myös sähköisellä lomakkeella. Tämä koskee ainoastaan EI-KIIREELLISIÄ huoltopalveluita.

Kiireelliset huoltotyöt tilataan edelleen soittamalla joko suoraan kiinteistönhoitajille tai vuokra-asuntojen toimistolle 020 7738731 tai virka-ajan jälkeen tekniseen päivystykseen 0400 245615


Näin voit jättää EI-KIIREELLISEN palvelupyynnön:

  1. Klikkaa Palvelupyyntö kiinteistöhuoltoon (sähköinen palvelu)
  2. Valitse avautuvasta ikkunasta oikea kiinteistö.
  3. Valitse luokittelukohdan alasvetovalikosta ilmoitukseen sopiva luokittelu, koskeeko palvelupyyntö esim. lämmitystä. Mikäli et löydä sopivaa luokittelua valitse kohta ”Muu”.
  4. Kirjoita aihe lyhyesti ja mikäli palvelupyyntö koskee jotain tiettyä asuntoa, myös asunnon numero (esim. patteri kylmänä asunto 18).
  5. Kirjoita ”kuvaus”-kenttään tarkempi selostus asiasta. Tähän voit jättää myös toiveen esimerkiksi huollon ajankohdasta ja muut terveiset kiinteistönhoitoon.
  6. Mikäli kiinteistönhoitaja saa käyttää yleisavainta, hyväksy se laittamalla merkintä kohtaan ”Yleisavaimen käyttö sallittu”
  7. Valokuvan tai muun tiedoston liittäminen onnistuu kohdasta ”Liitedokumentti” ja valitse tiedosto
  8. Muista laittaa ennen lomakkeen lähettämistä omat yhteystietosi. Nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat pakollisia tietoja.

Lopuksi paina ylhäällä oikealla olevaa LÄHETÄ -painiketta. Tämän jälkeen palvelupyyntö on lähetetty. Sähköpostiisi saat vastauksen heti kun palvelupyyntöäsi aletaan käsitellä.