Siirry sisältöön
Muuta tekstin kokoa

Osallistu ja vaikuta Keuruun tulevaan kaupunkistrategiaan! Osallistumaan pääset tästä vastaamalla avoimeen verkkokyselyyn ke 26.1. klo 12 mennessä.
Vastanneiden kesken arvotaan Keuruun kaupungin toimesta kaksi (2) 50 €:n lahjakorttia Keuruun Megamarkettiin.

Muuta tekstin kokoa
Asukkailla on mahdollisuus tehdä kiinteistönhoitoon palvelupyyntö myös sähköisellä lomakkeella. Tämä koskee ainoastaan EI-KIIREELLISIÄ huoltopalveluita.

Kiireelliset huoltotyöt tilataan edelleen soittamalla joko suoraan kiinteistönhoitajille tai vuokra-asuntojen toimistolle 0400 542265 tai virka-ajan jälkeen tekniseen päivystykseen 0400 245615

Jätä EI-KIIREELLINEN palvelupyyntö 

Tee tästä sähköinen palvelupyyntö kiinteistöhuoltoon

Ohjeet palvelupyynnön tekemiseen

  1. Valitse avautuvasta ikkunasta oikea kiinteistö / asunnon osoite.
  2. Valitse Perusyksikkö-kohtaan sopiva vaihtoehto, jos sellainen löytyy, esim. Talo A tai Talo B.
  3. Kirjoita Aihe-kohtaan lyhyesti, mitä asiaa palvelupyyntö koskee. Jos palvelupyyntö koskee tiettyä asuntoa, lisää myös asunnon numero (esim. Ovikello ei toimi asunto C 15).
  4. Valitse Luokittelu-kohdan alasvetovalikosta sopivin vaihtoehto esim. Lämmitys. Mikäli sopivaa kohtaa ei löydy, valitse kohta: Muu.
  5. Kuvaus-kenttään voit tarkentaa asiaa. Tähän kohtaan voit lisätä esimerkiksi toiveen huollon ajankohdasta.
  6. Mikäli kiinteistönhoitaja saa käyttää yleisavainta, klikkaa Ei-valinnan vasemmalla puolella olevaa tyhjää kenttää. Näin kenttään vaihtuu Kyllä-valinta.
  7. Lisätyö-kohdan voi ohittaa.
  8. Valokuvan tai muun tiedoston voit lisätä kohdassa: Liitedokumentit.
  9. Lopuksi täytä kentät: Ilmoittajan nimi, Sähköpostiosoite ja Puhelinnumero. Kohtaan Organisaatio voit laittaa esim. asukas. Tähän kenttään pitää kirjoittaa jotakin, jotta lähetys onnistuu.
  10. Lopuksi paina lähetä-painiketta.

Tämän jälkeen palvelupyyntö on lähetetty. Saat sähköpostiisi vastauksen heti, kun palvelupyyntöäsi aletaan käsitellä.