Tiedotamme tekstiviestillä tai sähköpostilla erilaisista akuuteista häiriötilanteista. Jos sinulla on julkisesti saatavilla oleva kotiosoitteeseesi rekisteröity puhelinnumero, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lähetämme tekstiviestin automaattisesti häiriön vaikutusalueella oleville yli 16-vuotiaille asukkaille, joiden puhelinnumero ja osoite on julkinen.

Jos sinulla on esimerkiksi työpaikkasi osoitteeseen rekisteröity tai salainen puhelinnumero, on sinun rekisteröitävä puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi häiriötiedotteen vastaanottajaksi. Voit rekisteröidä puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi myös esimerkiksi vapaa-ajan asunnon osoitteeseen.

Voit tilata häiriötiedotteen jokaiseen itseäsi koskevaan Keuruulla sijaitsevaan osoitteeseen. Huoltoyhtiöt, isännöitsijät ja muut yritykset voivat tilata häiriötiedotteet hallinnoimansa kiinteistön osoitetta koskien.

Rekisteröidy häiriöviestien vastaanottajaksi oheisen verkkolomakkeen avulla. Rekisteröidyttyäsi oheiseen palveluun, saat myös Keuruun Veden häiriötiedotteet.

Rekisteröintiohjeet

Rekisteröi numerosi palveluun erikseen, jos

• puhelinliittymäsi on salainen tai prepaid.
  • puhelinliittymäsi on rekisteröity muuhun kuin koti-osoitteeseen (esim. työpuhelin tai vapaa-ajan asunto/mökki).
  • olet kieltänyt operaattoriasi luovuttamasta numeroa/osoitettasi.

PIN-koodin tilaaminen

1. Kirjoita kenttiin nimesi ja puhelinnumerosi (muodossa 0401234567) ja/tai sähköpostiosoitteesi.
  2. Klikkaa Lähetä PIN-koodi -painiketta. Saat pian nelinumeroisen PIN-koodin tekstiviestillä ja/tai sähköpostitse. Jos annoit lankapuhelinnumeron, saat pian puhelun, jossa sinulle luetellaan nelinumeroinen PIN-koodi.
  3. Kirjoita saamasi PIN-koodi sille varattuun kenttään.
  4. Klikkaa OK-painiketta.

Katu-osoitteen lisääminen

1. Kirjoita erillisiin kenttiin postinumero, kadunnimi ja talon numero.
  2. Tarkista kirjoittamasi osoitetiedot ja klikkaa Jatka-painiketta vahvistaakseni osoitetietosi rekisteröiminen.
  3. Valmista tuli ja saat jatkossa valitsemallasi tavalla viestin, jos ilmoittamaasi osoitteeseen tulee vika- tai häiriötilanne.

Pidä yhteystietosi ajan tasalla

Jos osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu, voit aina päivittää tietojasi kirjautumalla uudelleen. Tilaa uusi PIN-koodi, kun haluat muokata tai poistaa tietojasi.

Tietosuoja

Palvelun tuottaa ohjelmistoyritys Blue Idea ApS Finland Branch, y-tunnus 3229743-5.

Emme käytä järjestelmään tallennettuja numeroita muuhun kuin häiriötiedottamiseen. Numeroita ei myydä tai luovuteta eteenpäin ja ne pysyvät meillä tallessa salasanasuojatulla palvelimella, johon on pääsy vain tekstiviestijärjestelmää käyttävillä henkilöillä.

Palveluntuottajan tietosuojakäytäntö

Häiriökartta