Keuruu tunnetaan mm. metalliteollisuudesta, graafisesta alasta sekä vireänä kaupan keskuksena, josta on hyvät logistiset yhteydet maan joka kolkkaan. kaunis luonto ja järvimaisemat tarjoavat upeat puitteet asumiselle ja onnelliselle elämälle.

Kampanja-sivustolla päivystää kampanjan ajan chat-palvelu, jonka avulla yhteydenotto on helppoa. Kampanjan kautta voi myös pyytää tarjouspyynnön kokovartalo elämästä Keuruulla. Kehittämisyhtiö Keulink Oy antaa ohittamattoman tarjouksen kokovartaloelämästä Keuruulla ja kääntää kaikki mahdolliset kivet loistavan tarjouksen aikaan saamiseksi. Jokainen tarjouspyynnön pyytänyt, osallistuu arvontaan, jossa voi voittaa viikonlopun Keuruulla.

Kampanjasivulle on koottu kaikki upeaan kokovartaloelämään kuuluvat linkit yhteyshenkilöineen, joiden kautta on mahdollisimman helppoa löytää tarvitsemansa palvelut.

Yritykset voivat osallistua kampanjaan ilmoittamalla mahdollisista omistajanvaihdos suunnitelmista tai vapaista työpaikoista kehittämisyhtiö Keulinkiin.

Kampanjasivusto löytyy osoitteesta

Lisätiedot:

Sari Saarinen, projektipäällikkö Koronasta Kasvuun- hanke Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., puh. 040 6475610

Jukka Kentala, toimitusjohtaja, Kehittämisyhtiö Keulink Oy, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., puh. 045 1338586